Login

Měsíční plány: červen | květen | duben | březen | únor | leden | prosinec | listopad | říjen | září

Aktuality

Školní pobyt v přírodě - Jinolice

Ve středu 21. 6. jsme se sešli na hlavním nádraží v Liberci. Když jsme se spočítali, odjeli jsme vlakem až do Jinolic. Ve vlaku bylo narváno, takže jsme museli sedět na zemi. Cesta trvala asi 2 hodiny. Když jsme dorazili do Jinolic, šli jsme pěšky do kempu Eden. Pokoje jsme měli po čtyřech a vedle nás byl Oborský rybník. Po obědě jsme měli asi hodinu volno, a pak jsme vyrazili na Prachovské skály. Druhý den jsme se nasnídali a šli na zříceninu hradu jménem Brada. Cestou jsme se zastavili v jeskyni u Rumcajse. Po výletě jsme se vrátili zpátky do kempu, kde jsme si dali oběd. Odpoledne jsme se šli koupat do rybníka a večer jsme opékali špekáčky a maršmelouny. Třetí den jsme si uklidili pokoje, zabalili si věci a vyrazili jsme zpět domů.

za VI. třídu Andulka Hájková

2017-06-28 17:35:32
Návštěva Pražského jara a Národní galerie

30. 5. 2017 jsme jeli do Prahy. Jeli jsme autobusem. Šli jsme do budovy jménem Obecní dům, ve které se konal koncert Pražského jara. Po skončení koncertu jsme jeli tramvají do parku, kde jsme si dali oběd a svačinu. Když všichni dojedli, tak jsme šli do Veletržního paláce na program, který se jmenoval Od světla k barvě. Po programu jsme si mohli projít celou galerii a vyfotit si to tam. Nakonec jsme jeli zpátky metrem na autobus, ale ještě předtím jsme měli chvíli čas si něco koupit.

za žáky V., VI. a VII. třídy Andulka Hájková ve spolupráci s Denčou Schmidbauerovou

2017-06-13 10:59:50
Výtvarná výchova na sněhu

Minulý pátek jsme o výtvarné výchově dělali zvířátka nebo postavy ze sněhu. Všichni jsme postavili různé výtvory a moc se nám to povedlo. Paní učitelka Zástěrová nám dala různé barvy, kterými jsme je vybarvili. Sníh byl studený, ale zvládli jsme to!

Anna Hájková, 6. třída

2017-01-20 13:56:27
Divadelní představení - Peter Black

Dne 19. 1. 2017 jsme se zúčastnili anglického divadelního představení Peter Black v Domě kultury. Divadlo bylo zajímavé, vtipné a plné angličtiny. Moc jsme tomu nerozuměli, jelikož naše angličtina není tak výborná, ale něco málo jsme přesto pochytili. Už se těšíme na další představení!

Nikola Picková, 6. třída

2017-01-19 14:00:42
Harmonizační pobyt šesťáků

V pondělí 10. října v devět hodin ráno jsme si všichni setkali na konečné zastávce tramvaje a seznámili jsme se s lektory. Pan učitel Bolek a paní učitelka Kultová nás spočítali a dali slovo lektorům. Ti nám řekli svá jména a hned začala první hra, kterou pro nás připravili. Ta hra spočívala v tom, že nám na čelo napsali slovo a my ho měli během cesty uhodnout. Šli jsme do kopců. Pak jsme zastavili a lektoři se nás zeptali, jestli už to své slovo víme. Všichni ho věděli, a tak nám dali další úkol. Ten úkol spočíval v tom, že jsme si podle těchto slov měli najít dvojici, zatímco jsme pokračovali v našem stoupání. Když už jsme viděli rovinku s lavičkami, tak jsme se zastavili, napili se a kousli si do sváči. Pak nám lektoři řekli, že už máme jít. Nešli jsme ale rovně, šli jsme do zatáčky a tam byly skály a dveře. Lektoři říkali, že za těmi dveřmi jsou netopýři. Dveře byly ale zamčené, tak jsme šli zpět a pokračovali v naší cestě. Najednou jsme se znovu zastavili a lektoři se nás zeptali, jestli už známe dvojice. A znovu jsme všichni věděli. Pak nám dali další úkol a tím bylo vymyslet ve dvojicích básničku na ty naše dvě slova. Šli jsme dál. A najednou co vidíme – chatu Pláně. Rychle jsme se rozeběhli na cestu a čekali na ostatní. Jak tam všichni došli, řekli jsme si básničky a poté jsme šli do chaty.

V chatě nám učitelé řekli, že si máme rozdělit pokoje. To jsme hned udělali a šli si vybalit. Pak nás zavolali na oběd. K obědu jsme měli svíčkovou a byla dobrá. Po obědě jsme šli na pokoje. Asi hodinu a půl jsme byli na pokoji, pak nám řekli, že se máme obléknout a jít ven. Tam jsme hráli hru Pošťáci. Hra spočívala v tom, že jsme se rozdělili do skupin a hledali jsme dopisy a balíčky. Lektoři nám zapisovali body do tabulky a na konci je sečetli. Týmu, který vyhrál, pak lektoři za odměnu přinesli večeři přímo ke stolu. Ještě před večeří jsme si zahráli hru Prší. Po večeři jsme hráli další hru s čokoládou a také jsme měli možnost zeptat se paní učitelky Kultové na různé otázky. Jak jsme obě hry dohráli, tak jsme dostali pokyn teple se obléct, vzít si baterku a jít čekat ven. Když už jsme tam byli všichni, tak jsme vyrazili do tmy na lanovku. Došli jsme tam a byl to opravdu nádherný výhled. Stezka odvahy ale nakonec nebyla. Společně jsme se vrátili do chaty a šli jsme spát.

Ráno jsme vstávali v 8:30 a šli jsme na snídani. Po snídani jsme šli do pokojů. Pak na nás lektoři zavolali, abychom si zabalili a přišli do společenské místnosti. Když jsme tam byli všichni, tak jsme si ještě zahráli Prší. Pan učitel a paní učitelka si od nás vzali klíče. Když už to měli všechno hotové, tak nám řekli, ať si vezmeme věci a jdeme ven. Paní učitelka nám dovolila koupit si něco na cestu. Když jsme měli nakoupeno, tak jsme se vydali na zpáteční cestu a na konečné tramvaje jsme zakončili náš harmonizační pobyt.

Anička Hájková, 6. třída

2017-01-20 14:01:17
Požární cvičení na naší škole

V pátek po půl deváté se ozval na 1. i 2. stupni naší školy varovný signál "Hoří", který oznamoval všem žákům a zaměstnancům přítomnost požáru. K oběma budovám se sjely 3 jednotky hasičů, z nichž 1 byla státní a 2 jednotky dobrovolné, konkrétně z Karlinek a Růžodolu. Proběhla bleskurychlá evakuace obou budov, načež mohl proběhnout požární zásah. Všichni učitelé a žáci se shlukli na určeném shromaždišti pro tyto případy. Následně proběhla evidence žáků, aby mohlo být hasičům sděleno, zda někdo z žáků či učitelů náhodou nechybí. Poté, co hasiči dokončili svůj zásah a velitel zásahu promluvil k žákům, pokračovala normální výuka. Poplach byl tedy naštěstí pouze cvičný.