Login

VIII.
Třídní učitel Jaromír Kozák

Motto třídy: "#OSMÁCI:D"

VII. - (2015/2016) | VI. - (2014/2015)

Měsíční plány: červen | květen | duben | březen | únor | leden | prosinec | listopad | říjen | září

Aktuality

Výlet Rakousy

Dá to trochu práce, ale proklikáte-li se na stránku třídy, objevíte pár fotek z výletu.

2017-06-27 23:37:18
Fandění na ZooRiskuj

Ve středu 5.4. jsme se vydali povzbudit náš tým na soutěž ZooRiskuj. Ani údery do školního bubínku však klukům nepomohly k lepšímu než sedmému místu.

2017-04-12 12:18:00
První pomoc při zlomeninách

Ve čtvrtek 22.12. jsme věnovali dvě vyučovací hodiny první pomoci při zlomeninách. Po části teoretické, kde jsme kromě poznatků o správném provedení první pomoci hovořili také o správné telefonické komunikaci s dispečery složek záchranného systému, následoval také nácvik při modelové situaci. Za namaskování naší zraněné a spolupráci při výkladu patří dík Pepovi Gutknechtovi z deváté třídy.

Prezentace a fotografie z celé akce zpracovali kluci z osmé třídy a je možné si je prohlédnout po kliknutí na odkazy, které najdete níže.

Prezentace 1

Prezentace 2

GIF

2017-01-08 13:35:52
Vánoční bowling

21.12.2016 jsme navštívili arénu Home Credit. Pan učitel byl z nás nejlepší. Bylo to tam moc pěkné a těšíme se, až půjdeme znovu. Děkujeme i paní učitelce Kašparové, která to pro nás zařídila…

Nikola a Linda

2017-01-02 23:12:12
Maškaráda

V pondělí 31. října jsme jeli na divadelní hru Maškaráda - aneb Fantom opery do divadla F. X. Šaldy. K divadlu jsme přišli jako první, ale do divadla jsme vstoupili jako poslední. Paní uvaděčka nás zavedla na naše místa. Seděli jsme na horním balkoně ve 3. řadě za devátou třídou. Celou hru jsme viděli jen hlavy, které byly u opony. Museli jsme se hodně naklánět, abychom něco viděli. Byla to špatná místa, a proto jsem nemohla vnímat děj hry. Myslím si, že mluvím za nás všechny i ostatní, co seděli na horním balkóně.

Tereza Gujdová

2016-11-14 21:44:54
Harmonizační pobyt na Pláních

Harmonizační pobyt měl začít až ve středu, ale už v úterý jsme s kamarády řešili, kdo by mohl být s kým na pokoji, a všichni se už na pobyt těšili. Harmonizáku se z různých důvodů nemohlo zúčastnit osm našich spolužáků, ale my ostatní jsme se ve středu v devět sešli na konečné tramvaje číslo 3 v Horním Hanychově, kde byl začátek celé akce. Pan učitel harmonizák zahájil, seznámili jsme se s lektory a vyrazili jsme směrem vzhůru. Cestou jsme si zahráli několik her a přibližně po hodině jsme úspěšně dorazili na Pláně. Následovalo několik dalších her, ubytováni se na chatě a oběd (hovězí vývar a svíčková). Po poledním klidu následoval program ve společenské místnosti, kde jsme hráli „poznávací hry“. Silný déšť a chladné počasí nám totiž venkovní aktivity nedovolily. Po večeři, kterou byly špagety, následovaly další „stmelovačky“. V devět hodin večer jsme se vydali na noční vycházku ke konečné stanici lanovky Skalka a věděli jsme, že bude následovat stezka odvahy. U lanovky nám silná mlha zabránila v pohledu na rozsvícený Liberec. Následně jsem se rozdělili do skupin a šli zpět k chatě, kam jsme v pořádku dorazili. A nikdo se prý nebál. Večerka byla ve 23 hodin a spalo se. Druhý den začal budíčkem v půl osmé ráno. Snídaně byla formou švédských stolů. Následoval dopolední program, ve kterém nás čekaly hry důvěry a zhodnocení pobytu. Poté jsme si vzali věci, pozdravili se s deváťáky, kteří nás na Pláních střídali, a vydali se dolů. Cestou si Martina poranila kotník a my ji společnými silami pomáhali zvládnout zbytek cesty. Po zakončení akce následoval rozchod.

Za VIII. třídu Luděk Paluba a Ondřej Váňa

ř

2016-10-25 13:29:18
Požární cvičení na naší škole

V pátek po půl deváté se ozval na 1. i 2. stupni naší školy varovný signál "Hoří", který oznamoval všem žákům a zaměstnancům přítomnost požáru. K oběma budovám se sjely 3 jednotky hasičů, z nichž 1 byla státní a 2 jednotky dobrovolné, konkrétně z Karlinek a Růžodolu. Proběhla bleskurychlá evakuace obou budov, načež mohl proběhnout požární zásah. Všichni učitelé a žáci se shlukli na určeném shromaždišti pro tyto případy. Následně proběhla evidence žáků, aby mohlo být hasičům sděleno, zda někdo z žáků či učitelů náhodou nechybí. Poté, co hasiči dokončili svůj zásah a velitel zásahu promluvil k žákům, pokračovala normální výuka. Poplach byl tedy naštěstí pouze cvičný.

2016-10-07 10:30:59
Rozvrh 2016/17

Na stránce třídy najdete rozvrh na nový školní rok.